Прослава за прославом
херојских дела наших дедова се одвија ових месеци у организацији садашње
власти. Истовремено она, следећи
пример њеног вође Александра Вучића, и под његовим руководством, делује
супротно херојским остваривањима
наших предака, противно Уставу и Резолуцији СБ УН 1244, разрушује
државу, уништава слободу народа појачавајући вишеструку окупацију.
Поносити се својим прецима а не бити их
Александар Вучић размишља да ли да распусти Народну скупштину. Зашто кад он влада свим народним посланицима из СНС као њихов противуставни председник, кад Народна скупштина спроводи све што јој он налаже? Такође и Влада. Зашто кад је Народна скупштина одбила да спроведе Одлуку Народног скупа?
Народни скуп* (ПОСЕТИ ВЕЗУ) одржан 15. 09. 2018. пред Народном скупштином је једногласно усвојио Одлуку која гласи:
«Ако ни један кандидат не добије већину гласова бирача који су гласали, гласање се понавља у року од 15 дана од дана првог гласања.»,
Александар Вучић нема легитимитет да распусти Народну Скупштину и да расише изборе за народне посланике
Под руководством и притиском Томислава Николића као председника Републике, Ивице Дачића као председника Владе и Александра Вучића као првог потпредседника Владе, и саме Владе, народни посланици из СНС, СПС и њихових коалиционих партнера усвојили су њихов предлог и прогласили га 13.01.2013. г. за Резолуцију Народне скупштине. Њоме су признали шћиптарску власт створену под руководством вођа УЋК мимо Устава Републике Србије за легитимну власт на Косову и Метохији. То нису урадили ни Слободан Милошевић ни Борис Тадић. Потом су прихватили Бриселски споразум. Његовом разрадом и спровођењем руководи Александар Вучић. Он под својом влашћу држи посланичку већину у Народној скупштини. Она доноси, под његовим руководством као противустваним председником политичке странке СНС, нове противуставне законе. Он их затим у својству председника Републике прихвата и потписује. Потом ступају на снагу.
Београд, 13.01.2019.
Љубомир Т. Грујић |
Поносити се својим прецима а не бити их
достојан - чин је вредан само презрења.
Антоније Ђурић
"Српска ствар", број 9,
стране 22 и 23, 2014
Александар Вучић размишља да ли да распусти Народну скупштину. Зашто кад он влада свим народним посланицима из СНС као њихов противуставни председник, кад Народна скупштина спроводи све што јој он налаже? Такође и Влада. Зашто кад је Народна скупштина одбила да спроведе Одлуку Народног скупа?
Народни скуп* (ПОСЕТИ ВЕЗУ) одржан 15. 09. 2018. пред Народном скупштином је једногласно усвојио Одлуку која гласи:
„ОДЛУКА
На основу чланова 1-3, 3. става члана 4, члана 5, последње
одредбе члана 16, првог става члана 21, члана 98, последњег става члана 99, члана 111, првог става члана 118 и последњег става
члана 194 Устава и на основу стварне ситуације (тзв.
„реалног стања“) у Републици Србији,
Народни скуп одржан у Београду пред
Народном скупштином у суботу 15. септембра 2018. године захтева да Народна
скупштина Републике Србије:
1. покрене до 12:00
у понедељак 24. септембра 2018. године, уставни
поступак разрешења председника Републике Александра Вучића, да га ефиксно
спроведе по Уставу, и да разреши председницу Владе Ане Брнабић, због њихових повреда Устава те кршења
заклетви и губитка легитимитета, ако до 11:59 у понедељак 17. септембра 2018., не поднесу неопозиве оставке председнику
Народне скупштине и држављанима Републике Србије,
2. истовремено
смени Републичку изборну комисију – РИК,
3. изабере нову РИК до
понедељка 1. октобра 2018.,
4. обавеже нову РИК да
среди бирачке спискове до петка 2. новембра
2018.,
5. ради
задовољења уставног захтева члана 111 Устава, који гласи:
„Председник Републике
изражава државно јединство Републике Србије“,
да до петка
2. новембра 2018. године усклади Закон о
избору председника Републике с Уставом тако да
се први ставови чланова 18 и 19 Закона о избору председника Републике, који гласе,
следствено:
«За
председника Републике изабран је кандидат који је добио већину гласова бирача
који су гласали.»,
«Ако ни један кандидат не добије већину гласова бирача који су гласали, гласање се понавља у року од 15 дана од дана првог гласања.»,
избришу и 1. став
члана 18 да се замени следећим текстом у складу с чланом 111 Устава:
«За
председника Републике је изабран кандидат који добије више од половине
броја гласова свих бирача уписаних у
бирачки списак.
Ако нико од
кандидата то не добије, у року од 60 дана се расписују нови избори за
председника Републике на којима не може да учествује ни један кандидат из првог
изборног круга. Изабран је кандидат који добије више од половине броја гласова
свих бирача уписаних у бирачки списак.
Ако и после
другог изборног круга гласања нико од кандидата није добио довољно гласова,
онда, Генералштаб Војске Србије у року од 30 дана именује за председника
Републике држављанина Републике Србије, који је последњих 10 година живео у
Србији и који није био кандидат за
председника Републике у претходна два изборна круга. Та личност у Народној скупштини
полаже јавно председничку заклетву народу после чега га Народна скупштина
проглашава (инаугурише) за новог председника Републике.»,
6. до петка
2. новембра 2018. године да усклади
Закон о избору народних посланика с Уставом тако да за сваког кандидата за
народног посланика треба да се скупи исти број потписника (на пример: две
хиљаде потписника, један потписник може
да потпише само за једног кандидата) без обзира колико је кандидата на изборној
листи да би се испоштовало уставно право на једнакост свих грађана пред Уставом
и законом (1. став члана 21 Устава), и да свака листа добије онолико мандата
колико је сразмерно добијеним гласовима те да се избришу садашњи чланови 81-83
тог Закона да би се укинуло противуставно озакоњење крађе гласова,
7. до 3.
новембра о.г. распише опште изборе, да
се одрже и спроведу по Уставу и закону,
8. по објављеним, у законском року, изборним резултатима изврши конституисање нове Народне скупштине која
ће даље да води процес по Уставу и закону.
Да нова Народна скупштина:
9. поништи све противуставне законе, декларације,
резолуције, све противуставне међудржавне уговоре, и противуставне, самовољне,
пријаве за чланство у међународним заједницама, савезима, поднетим у име
Републике Србије,
10. референдиумском одлуком народа утврди
законски однос између највеће плате (председника Републике) у државној служби и
најмање плате (неквалификованог радника на пословима без опасности) у држави и
да исти однос важи и у свакој приватној организацији између највеће плате и
најниже плате у тој организацији.
Да тај однос може да се мења само референдумском
одлуком народа.
11. донесе закон да је референдум пуноважан једина ако на
референдум изађе више од половине бирача од укупног броја бирача уписаних у
бирачки списак.“
Народна скупштина, којој је ОДЛУКА била поднета пре подне 17.09.2018. је игнори-сала ОДЛУКУ Народног скупа. На снагу је ступила Декларација Народног скупа http://www.ssssseternal.org/yahoo_site_admin/assets/docs/2018_10_02GSVSGrlPpMMZavd.27490917.pdf:
ДЕКЛАРАЦИЈА НАРОДНОГ СКУПА
С обзиром:
-
да су председник
Републике Александар Вучић, председница Владе Ана Брнабић, многи народни
посланици и чланови Владе својим противуставним деловањима, одлукама и
неизвршавањима уставних обавеза погазили и одбацили своје заклетве, они су
изгубили легитимитет да буду на тим врховним државним положајима и да
извршавају те врховне државне функције,
-
да они спроводе
изразито непријатељске захтеве страних Влада према Србском народу и Републици
Србији, који уништавају државу, њену територијалну целовитост и границу
међународно признатим од 1946. године по свим нашим уставима и онемогућавају
државу да испуњава своје обавезе утврђене чланом 97 Устава,
-
да су се они оглушили
о сва јавна упозорења и о све молбе-петиције да поштују Устав и закон,
-
да су одбацили Устав
Републике Србије и Резолуцију СБ УН 1244,
-
да делују против
државе, народа, његових слобода и права, да су понизили Републику Србију,
-
да су одбили да
поштују и спроведу у дело Одлуке Народног скупа одржаног 15 септембра о. г.,
-
да непријатељи
(дефинисани чланом 53 Главе VI Повеље Уједињених
Нација) Републике Србије и Србског народа делују свим средствима, начинима и
методама, на уништавање Србског народа и Републике Србије,
а на
основу Преамбуле и чланова 1-3, 97 и 139 Устава, члана 2 Закона о
војсци и чланова 2, 4 и 5 Закона о
одбрани, Народни скуп тражи да се све
одбранбене снаге Републике Србије ставе под команду Генералштаба Војске Србије
и да Војска Србије, ради одбране од спољњег непријатеља и ради очувања мира,
слободе и безбедности народа:
1.
преузме
вођење Републике Србије по Уставу и закону до конституисања нове Народне
скупштине,
2.
укине, у садејству са свим народним
посланицима који поштују Устав и закон и са одбранбеним снагама Републике
Србије, имунитет председнику Републике Александру Вучићу, председници Владе Ани
Брнабић, свим народним посланицима и члановима Владе који су деловали и/или
делују супротно Уставу и/или закону и који су тиме одбацили своје заклетв и
изгубили легитимитет,
3.
да, у садејству са свим народним
посланицима који поштују Устав и закон и са одбранбеним снагама Републике
Србије, разреши дужности и положаја председника Републике Александра Вучића и
председницу Владе Ану Брнабић,
4.
да, у садејству са свим народним
посланицима који поштују Устав и закон и са одбранбеним снагама Републике
Србије, разреши дужности и положаја све
народне посланике и чланове Владе из тачке 2,
5.
да обезбеди, у садејству са свим народним
посланицима који поштују Устав и закон и са одбранбеним снагама Републике
Србије, заштиту Републике Србије и њених грађана,
6.
да, у садејству са свим народним
посланицима који поштују Устав и закон и са одбранбеним снагама Републике
Србије, спроведе у дело Одлуке Народног скупа и под тачкама 2 до 8,
7.
да, у садејству са свим народним
посланицима који поштују Устав и закон и са одбранбеним снагама Републике
Србије, обезбеђујући мирнодопско спровођење слободних општих избора по Уставу и
закону успостави рад нове Народне скупштине која ће даље да води процесе у
држави по Уставу, по свим законима који су у складу с Уставом, и да спроведе у
дело Одлуке Народног скупа из тачака 9. до 11.“
Александар Вучић нема легитимитет да распусти Народну Скупштину и да расише изборе за народне посланике
Под руководством и притиском Томислава Николића као председника Републике, Ивице Дачића као председника Владе и Александра Вучића као првог потпредседника Владе, и саме Владе, народни посланици из СНС, СПС и њихових коалиционих партнера усвојили су њихов предлог и прогласили га 13.01.2013. г. за Резолуцију Народне скупштине. Њоме су признали шћиптарску власт створену под руководством вођа УЋК мимо Устава Републике Србије за легитимну власт на Косову и Метохији. То нису урадили ни Слободан Милошевић ни Борис Тадић. Потом су прихватили Бриселски споразум. Његовом разрадом и спровођењем руководи Александар Вучић. Он под својом влашћу држи посланичку већину у Народној скупштини. Она доноси, под његовим руководством као противустваним председником политичке странке СНС, нове противуставне законе. Он их затим у својству председника Републике прихвата и потписује. Потом ступају на снагу.
Потпуни дебакл је било
иступање Александра Вучића на недавној седници Савета безбедности. Није тражио спровођење Резолуције СБ УН 1244,
на пример потпуну демилитаризацију шћиптарских оружаних снага, нити поштовање
Устава Републике Србије. Није изнео истину о деценијском шћиптарском прогањању
Срба и шћиптарским злочинима над Србима. Уместо да тражи уклањање државне
границе усред Србије, он је кукумавчио због повећања царине нашој роби коју је
донело руководство УЧК а које је он признао и прихвата је за легитимну власт на
Косову и Метохији и ако није основана на основу нашег Устава и у складу са нашим
Уставом!!!
Без полагања
председничке залетве Александар Вучић не би могао да ступи на дужност
председника Републике, не би стекао легитимитет да извршава функције
председника Републике. Он је изгубио
легитимитет већ кад је у својој председничкој беседи погазио своју двоструку
заклетву дату неколико минута пре тога!!! Потом ју је све даље одбацивао и све
дубље газио и гази је. Поптуно је изгубио легитимитет да буде председник
Републике, да извршава било коју функцију председника Републике. Узурпура
положај, функције и права председника Републике!!! Нема легитимитет да распушта Народну скупштину
нити да командује Војском Србије. Да би некако повратио легитимитет, Александар
Вучић размишља да распусти Народну скупштину и распише изборе за народне
посланике. Ако буде уверен у своју моћ да ће резултати избора бити објављени
како њему одговарају, расписаће их. Ако више од половине од укупног броја
бирача учествује на таквом гласању онда се њему враћа легитимитет, чак и ако
већина бирача који буду гласали не прихвати његов предлог!!! Пошто би се такво
гласање одвијало у организацији Александра Вучића који је изгубио легитимитет
онда би и то гласање било нелегитимно. Јасно је да свако ко
поштује Устав, јединство Републике Србије, своју слободу и слободу целог
народа, ко поштује србске националне вредности, неће учествовати на таквом
гласању. Као доказ тога сачуваће за своје потомство гласачки лист – позив да
гласа.
То што су његови претходници, Слободан Милошевић с
којим је Александар Вучић био у власти 1998. – 2000. као савезни посланик и
министар за информације, Борис Тадић и Томислав Николић, деловали супротно
Уставу и нанели велике штете држави и народу, не може да
буде, и није, оправдање Александру Вучићу за његова противуставна и кривична
дела. Он је
знао све шта су они чинили и обећавао је да ће то да прекине. Сада се позива на њихова
противуставна дела као оправдање и користи их као основу за своја уништавања
државе и слободе народа, гажење своје двоструке заклетве и, што је најгоре, продубљивање
нејединства Србског народа и срозавање морала, патриотског, родољубивог, морала
у народу, подвлачењем нас под све јачу (и то обновљену нацистичку) окупацију.
ОРГАНИЗАТОРИМА И УЧЕСНИЦИМА САДАШЊИХ ПРОТЕСТА
Организатори и учесници у садашњим протестима би требало
да буду јединствени у инсистирању да се спроведу захтеви из ДЕКЛАРАЦИЈЕ
Народног скупа: као прво је оставка или
разрешење Александра Вучића без даљег одлагања.
* О говорницима на
Народном скупу
Осим
народне посланице која је ненајављено молила у току Народног скупа да говори
јер ту може неоматано и слободно да се искаже, а што јој није могуће у Народној
скупштини, ни један од осталих говорника није био на врховном државном положају. Сви четворо који су молили да
говоре ненајављено, јесу говорили. За народни скуп су били прихваћени да говоре
и монархисти и комунисти (који су изненада, неочекивано, били спречени да
дођу).
Београд, 13.01.2019.
Др
Љубомир Т. Грујић,
редовни професор
у пензији,
овлашћен да иступа у име Народног скупа
Извор: КМ Новине :: © 2014 - 2019 :: Хвала на интересовању
Post a Comment
Молимо Вас да коментаришете у духу српског језика - искључиво ћирилицом! У супротном ће коментари вероватно бити уклоњени.